Sunday, November 30, 2008

Sambutan Hari Raya yang Seronok !!!


Selamat ...selamat hari raya ...lalalala

S
ambutan hari raya kat maktab tahun ni , tidak seronok seperti tahun lepas . Tahun lepas pengacaranya bagus , persembahanny bagus ... paling best ialah makanannya . NYUM ...NYUM !!! Tahun ni macam x meriah . Tapi kenalah ingat selalu ... Hari Raya bukannya sekadar nak seronok or nak dapat duit raya atau nak makan special . Hari Raya ni lah kesempatan untuk kita-kita ni minta maaf kat sesiapa yang kita buat salah . Bohonglah kalau kata tak ada buat silap dengan orang lain . Lebih afdhal lagi kalau ketika minta maaf , kita peluk , cium tangan dan nyatakan kesalahan kita . Yang lain jantina jangan pulak nak join sekali memeluk dan mencium tangan . Huhuhu ...HARAM di sisi agama tu !!!

Cakap pasal Hari Raya bulan Syawal ni ... Ramadhan hari tu macam mana ? Agak-agak peluang untuk beribadat yang diberi kepada kita tu digunakan sepenuhnya atau tak ye ??? Aaah ... bak kata Nabil , "Lu pikirlah sendiri !!! " .




Hidangan tajaan Jabatn Sains ... YUMMY !!!



Hah !! Tengok ni ... lapar punya pasal , berebut - rebut semua .



Beraya di tangga ???




Jamuan makan malam hari raya

1 comment:

mel-elephant said...

RINDUNYA MAKTAB!! sumpah rindu