Wednesday, March 18, 2009

WAAARRGGHHH ...Tagged by Farah Mucuk !!!

5 hadiah yang paling anda impikan ???

~ Kamera yang canggih2 sikit ...wakaka
~ Laptop Apple warna purple ... ngee ~
~ Handphone yang ada mp3 , kamera , memory card { lebeyh2 pulak }
~Tiket percutian ke Australia !!!
~Show me the MONEY !!! Mestilah duit beb !

+ Ahaks ... materialistik betul aku ni kan ? +

Alasan terhadap pilihan tersebut ???

~ Kamera : dah sah2 hobi aku amek gambar ... hehe
~ Laptop : sedap lah aku kalau leh online bile2 masa ...
~ Handphone : Hp kan penting ... ngee ~
~ Percutian : Australia tu tempat pelancongan idaman kuh ... lalala
~ Duet : campak duit kat farah ... dia kutip tak ??? hehe ... duit tu
penting sekaliy dalam idup ...

5 perkara hebat yang pernah anda lakukan ???

~ Jadik best debater ... walau aku xder pengalaman debate2 ni
~ Aku dapat outing tiap2 minggu { mak aku rajin datang ... hehe }
~ Daki gunong arong ... 2 kali pulak tu { tapi farah lagi laju arrh ..hehe }
~ Godam komputer ... hebat ke ??? ahha....
~ Tak makan 3 hari ... wakakaka tapi x kurus2

5 ciptaan yang paling anda sukai ???

~ Laptop/PC ... oye2 ... pencegah bosan paling hebat !!!
~ Phone/HP ... kalau xder ... kenelaah gune isyarat asap ke ? burung merpati ke ?
~ Kamera ... aku ni dahlah gila amek gambar ... kalau xder kamera ???
Mengelupur tergolek laah aku nanti ...
~ Lampu ... aku tak suka gelap2 ...
~ Baju/Seluar ... aku xnak bogel2 ... ehhe malu laah

5 perkara yang paling dibenci ???

~ Peperangan ... hadoii ... banyaknyaa nyawe xdosa terkorban
~ Kacau2 privasi orang ... benci tol parasit cenggini
~ Minah2/ Mamat2 senget suka fitnah orang & perasan disukai orang
~ Benci same orang yang muka dua ... kat sana jadik baik ...
kat sini jadik taik !!!
~ Bila aku " at the wrong place wrong time " .... hadooii



No one to tagged plak !!!
Ako ta ramai kawan blog laarh ...
Ngee ~~~~~~

1 comment:

Faa said...

duit campak campak ta maen ar beb.
aku pun ta hingin je nak amek,
jijik.
ahah, tade ar!
aku duit kutip aje kot ecehh lagy tpu.
aku bukan mata duitan laa weh.
tpi aku suke duit jugak :)