Friday, May 29, 2009

.Penat.Penat.Penat.

Seronok bile dapat balik awal
Tak tahan woooo duduk maktab
Suatu tekanan emosi / perasaan / fizikal
Aaaaaarrrgghhhhh



Malam semalam
Si Dibah / Timah ngan nenek hku
Semangat nak tengok keliwon
Last2 .... aku toleh kanan kiri
HAMPEH !!!
Pengsan dah semua ...
Macam2 posing ada ... wakakaka
Bukan diorang tengok keliwon ...
Keliwon tengok diorang ....
Bertuah betul manusia2 ni ....
Tinggallah aku sorang2 ...
Tengok citer keliwon
Pastuh cerita hantu philipines lak
hahaha
2.30PG baru aku tidur


Hari ni ... dah lah bangun lambat
9 lebih bangun ...
Mandi - Makan bekpes
Amboi ; Amboi ; Amboi
Timah ngan Dibah kenyang dok rumah aku ekh
Laksam laah , Nasi goreng laah , Roti Canai laaa
Makin gemuk jangan salahkan aku
Ngeeee ~~~~
Tepat jam 11.00
bertolak pergi stesen bas ....
Blah blah blah ... xder apa nak citer
Gi mardi
wat soal siasat pasal uji kaji pada bahan makanan
wat pening pale aku je
malu2 kucing nak interview ....
beselaaaarh first time laah katakan


Esok ???
JUSCO TEBRAU CITY akan dikunjungi oleh geng MRSM MERSING
Just wait !!!
Wat gempak datang ramai2 ....




Timah khusyuk tengok ,
Dibah baca komik Dtective Conan ,
Aku yang menulis blog ,

No comments: