Saturday, May 14, 2011

Hey, awak ingat orang suka?!

Post ini ...
Saya tules sebab nak lepas geram kat seorang
Yang suka menggedik ... lagakan kawan ... buat fitnah ...bocorkan rahsia orang

Eh awak ...
Please laaa hentikan semua ni
Kami ( saya + ramai lagi ) tak suka taw...
Awak bahagia + seronok ke buat semua nie
Awak rasa puas ke beritahu rahsia kami pada orang lain?
Awak rasa nak gelak bedekah ke bila awak laga-lagakan kami?

Tolong lah berubah wak ...
Awak tu orang yang selalu diperhatikan ...
Orang penting lah katakan ...
So, tak boleh ke awak jadi contoh yang baik sikit?

Saya rasa nak mengamuk je
Bila dapat tahu awaklah dalang sebalik semuanya
Tapi saya tak suka nak marah
So... saya harap awak sedar laaah
Dan ubah perangai buruk awak tu

Saya diam je ....
Setiap kali orang marah awak ...
Setiap kali orang kutuk awak ...
Apa yang mereka cakap semuanya betul belaka ...
Awak banyak sakitkan hati orang
Mungkin awak nampak mereka OK je dengan perangai awak
Tapi ... belakang awak

Plez k berubah ...
Kita kan kawan...
Saya dah bingit nak dengar semua yang mereka cakap...
Saya juga dah sebal nak tahan dengan perangai awak



No comments: