Friday, November 4, 2011

Aku buat apa?

innocent cartoon

Okay... 
Sedih gila bila pagi-pagi dah ada orang marah aku kat FACEBOOK 
Dengan ayat yang memang tajam lagi berasa

"Hey, aku nak cakap sikit, kau idup jangan kacau orang lain bley?"

Manusia tu dah block aku lagi ...
Hmmmh ... bila fikir-fikir balik 
Maybe dia marah kot aku chat ngan BF dia?
Hmmmh entahlaa... nak marah dia pun tak boleh
Nak kata salah aku pun tak... we're just friends
I R E P E A T , kami hanya K A W A N 

Kiranya sebenarnya benda ni macam salah faham..
Aku ni pulak jenis yang cepat serba salah...

So, to nadzatul adawiyah ...


I totally have no intention of messing other people's life
Sumpa! Tak ada niat...
And  if you don't like me contacting him in any ways...
Then i'll stop :)

Yes, i don't know you...
But i do know WOMAN
So... accept my apology dear?

No comments: