Friday, December 2, 2011

Cinta berapa segi ni?

Sejak clash dengan Aidi...
Lyna selalu ikuti perkembangan dia dengan kak Fiqah kat Facebook
But sadly, last time... Diorang clash?
Aik.... apa jadi ni?

Ok...waktu ni aku teringat janji yang aku buat dengan BFF aku Tija
"Bila diorang clash, aku akan beritahu pada Fiqah siapa aku, bukan nak buat dia serba salah atau nak fight ke apa, just nak dia tahu yang ada orang yang merana setiap hari disebalik kebahagiaan dia, i just want her to know that i exists ...di belakang tabir ): "

But why so soon...?
Takkan lah nak bagitau sekarang kan...
Emosi kak Fiqah pun mesti tak ok lagi...
Aku yang clash dah 6 bulan ni pun masih tak cukup pulih lg..


Tapi...silap betul sebab aku letak link blog dalam Facebook
kak Fiqah baca... then mintak aku cerita terus
Aduii aduii.... tak sengaja
Kesian kak Fiqa... :(


Aku cuba sembunyikan dulu
Aku tak rasa masa sesuai...
Dia pun sibuk laa citer pasal aidi...
So Lyna pun bagilah hint yang lyna bagitaw something


Tak pasal-pasal kak Fiqah cari link blog Lyna
Aduii... such a mistake

Sumpa rasa sangat serba salah...
I know she's a very good person
Masa first-first dapat taw aidi clash pun Lyna hantar msg kat aidi
"Hargailah wanita yang baik aidi.."
Hmmmh....

Then Lyna pun cerita laaa apa sebenarnya yang terjadi 
Tiba-tiba muncul nama HANANI??


Okay, sape pulak ni???
Astaghfirullah... janganlaah Muhammad Humaidi seorang lelaki yang Lyna sedang fikirkan sekarang.
Minta dijauhkan laa...
Tapi kalau ye... pergi jauh-jauh laa Aidi

Nak tunggu kak Fiqah cerita nanti...
Sabar...sabar...
Semuanya akan terbongkar juga....

It's unfortunate that WE met a guy like HIM
The worst thing is that HE stole OUR heart 

p/s : rumitnya cinta bersegi-segi ni....
Tak tawu laaa n tu bersamaan berapa
 Lyna...Fiqah...Hanani?
Wooohooo... pening!







No comments: