Thursday, November 25, 2010

Will Miss You SKTPW :)

Tahun nie adalah tahun terkahir aku akan menjengah2 - menyebok2 kat SKTPW


Yelah generasi aku dah takde ag dah kat sini 


Adik bongsu aku pun akan masuk tingkatan 1 tahun depan 


So ... macam lagu avenged sevenfold yang aku tengah gila skang nie ...


A little piece of heaven :


"I know its not your time...but bubbye!"


Tapi siyes ... sangat sayu kali terkahir pandang sekolah haritu


Nak-nak bila cikgu2 ramai yang menegur :(


Ni cikgu BM waktu darjah 3 :)
Sangat best . Sangat lawak . Sangat sporting .

<3 Cikgu Abdullah <3


Haha ... ni macam membodek aje kan ???
Me and headmaster of SKTPW 

<3 En. Baharuddin bin abd wahid <3

Haha ... sempat lagi aku testing buai prasekolah SKTPW :P
Seronok!!!
Nanti mesti rindu ...

Ni ...arif 
Adik kepada kawan adik aku 
Comel gilak kan!???!!!??!!

Geram aku tengok budak nie...
Dahlah comey lote ...
Nakal...peramah...kecoh...
Eiiii....so cute!!!

Hurmh ...so ...

Papay Sekolah Kebangsaan Taman Puteri Wangsa ...
I will definitely miss you 
:))

No comments: