Wednesday, March 16, 2011

Thanks for the memories dear IZ

Best gila lepak kat rumah Iz eventhough aku ni agak sesat laaa
Diorang semua budak kelas 5 ASC , Sekolah Menengah Kebangsaan Ulu Tiram
My former Secondary School
Aku ni ? 5 ACTURUS , MRSM Mersing
Tapi thanks to korang yang ada haritu
Tak rasa kekok sangat lah sebab korang sangat best !


 
Hady.Qam.Sheero.Ekin.Arif.Iz.Dina.Syakila

Seronok + jealous korang pandai main gitar !
Lagi jealous bila korang bleh main lagu fav aku "your call"
Nanti-nati aku pun nak belajar main gitar juga laaa
Seronok je tengok korang petik gitar ramai-ramai

Dua manusia yang comel
Guitar Hero kita !
Jealous korang main gitar !

Saat keseksian Qam amat terserlah :)




 Geng perut buncit ...LOL!                                Bagai Langit dengan Bumi :P

Guys... Korang memang sporting + best
Aku suka sangat video ni :



Saat orang ramai tercover + malu-malu konon!
Waktu orang semua dah balek ?
Macam orang gila aku
Pose sini pose sana

Sorrylaaa
Over sangat kan?
Inilah namanya bosan ...hehe

p/s : Thanks Iz for this lovey day :)






No comments: