Sunday, September 23, 2012

I ♥ you BOROI



" BUNCIT sayang sangat dekat BOROI dia,
Tapi sedih, BOROI saya dah tak sayang
BUNCIT dia lagi"


Dengan tak semena-mena tangan aku menulis setelah penat menelaah buku rujukan fizik yang lebih tebal daripada pembaris 15cm...
Aku mendagu melihat coretan sendiri itu lalu menangis...
Lalu terlintas satu persoalan dalam benak fikiran ku, "Kenapa sayang mesti sakit?"
Kemudian, rutin biasa setiap kali aku menangis
Aku akan terus menerus menyalahkan diri sendiri tanpa henti


  BOROI  

Entahla, I blame myself for falling for someone again
For not getting enough from last time's heartbreak 
But, deeply... knowing him was one of the best moments in my life
I love you, yes I do...

Awak ingat tak saya suruh awak dengar lagu Vierra - Takut
Saya tahu awak tak suka lagu tu
Tapi tak apa la, nak buat macam mana
Awak nak tahu kenapa saya bagi lagu tu?
Sebab lirik dia... memang seolah-olah tercipta untuk awak daripada saya



Ku tahu kamu bosan, ku tahu kamu jenuh
Ku tahu kamu tak tahan lagi
Ini semua salahku, ini semua sebabku
Ku tahu kamu tak tahan lagi
(jangan sedih, jangan sedih
Aku pasti setia)

Aku takut kamu pergi
Kamu hilang, kamu sakit
Aku ingin kau di sini
Di sampingku selamanya

(jangan takut, jangan sedih
Aku pasti setia)



Tapi entahla, sekarang ni rasanya macam dah putus harapan
Saya rasa macam putus asa nak menangi hati awak lagi
Saya sayang awak :'(
Saya rindu panggilan "sayang-abang" kita
Saya rindu bila awak buat lawak gila awak
Saya rindu masa dulu-dulu sebelum macam-macam masalah timbul
Saya rindu awak :'(

Ineedyou, 
  Lynamalina 

No comments: