Saturday, April 30, 2011

Bila besar nanti ...Saya mahu jadi ....???

Bingung kepala otak bila fikir pasal kerjaya masa depan
Saya nak jadi apa sebenarnya
Secara spontan kalau orang tanya "Awak nak jadi apa?"
Jawapan yang terpacul keluar ada 2...
Engineer & Usahawan
Sesuai ke dengan aku sebenarnya ???

Engineer ni pulak bidang apa?
Usahawan? Nak berniaga apa???
Blank + Blur ....


Kalau aku masih tak pasti nak jadi apa...
Folio kerjaya macamana nak buat ye?
Pening ... pening
Fikir soal masa depan pun boleh jadi stress
Nak...nak aku ni suka sangat timbang tara kan pros & cons sesuatu benda tu

Contoh : Jadi engineer tak pasif sangat (pro)
Tak penat pulak ke hulu ke hilir (con)

Camtuh laaaa...
Hadoii ... takpe , kena setkan matlamat betul-betul

Sooo ,

Amalina Abdul Halim akan menjadi seorang Engineer & Usahawan pada masa akan datang ...
Insyallah :)




No comments: