Monday, September 6, 2010

eDBoaRD :)

Tahu tak ? Aku berazam nak jadi ahli edboard since aku form 2 lagi ...
Alhamdulillah impian tercapai , just aku tak dapat position yang aku nak je ...
Dulu berangan nak jadi photographer , tapi dapat graphic pulak ...
Tapi tak apa ... aku seronok dapat jadi sebahagian daripada edboard :)




Teruja :D


Aku teringat waktu kena interview dulu . Habis aku tibai English aku . Siap buat sesi perdebatan lagi kat dalam Dewan Kuliah 1 waktu tu . Rezeki aku kowt , kak Ena suruh Jebon testing aku untuk graphic . Maybe dia rasa aku lebih baik kat graphic daripada photography .

First-first aku macam takut , malu pun ada bila masuk edboard . Entah aku rasa macam aku ni tak sehebat kalau nak dibandingkan dengan yang lain . Mostly Photography + Graphic dipegang oleh orang-orang berpengaruh . Aku ni sape jek laa kan . Tapi ... lama-lama bila join , seronok jugak sebab dorang ni best gile ! Otak mereng tak tentu hala ... gempak je! Memang best gile laah ...Especially Ieka Karim , Anom , Bell , Aiman , Macha , Chen , Kundur , Ryhanaz , Iekacat ...


3 comments:

Iffika | Ruslan said...

*jangan merendah diri sangat sayang .
kita semua satu keluarga :)

majulah editorial board untuk mrsm mersing !

Leena said...

hahaha yeah ! majumaju :)

thnx ieka

raihanazsulaiman said...

btul tuh .jgn merendah diri .kita sume same je .na strt dr bawah jugakk !so ,kita kene same2 do our bez oke ?! *gdluck !