Sunday, September 5, 2010

Missing My Best Pals

Eventhough I'm happy to have new friends here at MJSC Mersing . But I swear I can't forget my old friends especially my bubblegummers gangs . Najaa 'Aliah , Sufi Nasuha Natasya , Siti Naqiah , Muhammad Amirul Fitri , Mohd Shafiq Hanafi . Miss them so badly :((


Mohd Shafiq Hanafi Mat Arshad


Photobucket

Rindunya kat shafiq! Dulu dialah tempat aku luahkan perasaan.
Tapi sekarang ... dia dah pindah TGB . Boleh buat apa kan ? Sedihnya ...
Tapi best gile time jumpa waktu Hari Anugerah hari tuh ...
Dapat laah manja-manja balik ... Walaupun sementara ...

Photobucket

Muhammad Amirul Fitri Azmi



Photobucket

Ni Amirul Fitri . Tapi ... lebih dikenali sebagai CJ7 . Alaaa yang dalam movie Stephen Chow , Alien comel warna hijau tu . Rindu sangat sakat arm . Pantang aku nampak benda warna hijau , aku letak atas kepala ... mulalah dia mencebik . Patuh ejek aku balik ... "BIKSUT!BISKUT!"Hope kita takkan lost contact laa ...

Najaa ' Aliah Mat Jah


Photobucket

Ini sweetheart saya ! Rindu gila ... alhamdulillah sampai sekarang kitorang masih contact dan share2 story . Waktu dia datang maktab harituh , dua-dua terkinja-kinja peluk! Rindu Sangat!!!
Kawan yang comel macam budak-budak ... I love you ! I miss you laa!

Sufi Nasuha Natasya Sulaiman




Photobucket

Sufi!!! Ini geng aku yang suka + obses pada fesyen and indie and stylo boys! Haha ... bila lepak ngan dia , seronok gile! Teringat plak yang dulu kitorang lepak kat CS waktu krismas tahun lepas . Best ! Seronok ... :) Rindu kaw Sufi!

Siti Naqiah Nordin




Photobucket

Rindu kacau Qiah ... Itik! Tapi itik yang ni comel ... Kekadang senisitif tak tentu hala jugak . Budak pandai ... so seronok gila kalau belajar ngan dia ...
Qiah ni kecoh + suka buat lawak . Popular dalam batch sebab lawak2 dia :) Rindu Qiqi!!!

No comments: