Saturday, February 5, 2011

MENANTI penuh harapan :)


DEDICATED TO : MUHD FIRDAUS SAMSUDIAN

Dulu ,
Masa di bangku sekolah kebangsaan ,
Saya ada seorang kawan yang sangat baik ,
Kami rapat sangat ...
Kami suka bertukar-tukar cerita ...
Buat lawak bodoh bersama-sama ...
Gelak ketawa & berdukacita berdua-dua ...
 
Masa nak masuk MRSM ,
Saya risau tak dapat jumpa dia lagi ...
Alhamdulillah Tuhan temukan kami di satu majlis...
Saya masih ingat kami makan bersama-sama ...
Sayangnya,
Itulah kali terakhir kita bertemu ...
 
 
Saya sayang sangat pada awak ...
Saya rindu sangat pada awak ...
Kita kan kawan karib ?
Tiba-tiba lost contact...
Sedihnya...

Saya dah ikhtiar macam-macam untuk contact semula dengan awak
Sementara masih ada peluang dan kesempatan
Saya cuba sedaya upaya
Saya harap kita akan contact semula
Saya tak sabar nak texting dengan awak ke ?
Keluar dengan awak pergi jalan-jalan ke ? Call awak ke?
Harap semua impian saya jadi kenyataan dalam masa terdekat ni ...

Insyaallah Tuhan kabulkan ...

 







No comments: