Friday, February 4, 2011

 { Resah Gelisah }

Baru bulan satu ...
Tapi jantung aku dah berdegup kencang ...
Takut seh nak buat majalah maktab ...
Bukan calang-calang tugas nak kena buat nieh ...

Yelaaahhh ...
Majalah maktab ni kan 20% macam amruah maktab
Kalau tak gempak ... tak best lah kan ?

Alhamdulillah budak-budak EdBoard tahun nie bersemangat kental juga nak buat tugasan nieh
Bagus bagus bagus!
Aku pun sama ... berkobar-kobar
Harap-harap bukan setakat bersemangat sahaja ...
Kerja pun kena jalankan jugak kan?


Haaaa ... tengoklah
Sampai 4 software aku beli nak install dalam PC Edboard nanti
Heeee.. tema pun dah confirm dah
CLASSIC LEGEND ...ceh!

Soooo harap-harapnya ...
Kepada sesiapa yang rasa nak bantu kami
Especially budak-budak Graphic nie ...
Termasuklah aku ...
Terkontang kanting je nie ...
Blurr ... aku tak tahu nak buat apa dah?

AND ...Sape yang baik hati nak sponsor lagi bagus ...
Meh laaa.... :)

No comments: