Wednesday, July 6, 2011

A tribute to Hanum Akmar

Hari ini, bertarikh 6 Julai 2011
Secara rasminya ahli editorial board berkurang lagi satu
Anum dah pindah sekolah kementerian...
Perasaan aku? Sedih , takut , bangga ...
Bercampur baur semuanya...
One thing for sure,
I'm going to miss you little Miss Cutie :)


Sorry rembat picture nieh, this is my favourite <3

Anum,
Orang boleh kata kau macam-macam,
Boleh kutuk kau sesuka hati,
But deep inside I just want to congratulate you sayang,
Kau dah berjaya keluar prison ni,
Sedangkan aku???
Tindakan kau ni impian aku , sumpah!
Tapi apakan daya
I have duties and promises towards my parents
So I have to hold on to my words
Derhaka pula nanti...

Last words from me,
At this moment ,
Aku dah mula rindu kat kau ...
Jaga diri baik-baik taw kat luar sana...
Jangan lupakan aku taw sayang :)
I love you , Anum Akma
Insyaallah , we're

 
Kau amek yang pink
Aku yang purple..
Bule?


2 comments:

moonasayang :) said...

YA ALLAH , terharu siaaa !!! i am so sorry , EB tggl kau jerh yg boleh diharap PLUS quddus . yg paling penting , i am hell happy kua dr prison tu . ;) iloveyou , n i miss you soo ;)

Leena said...

hehehe me too :*