Wednesday, December 29, 2010

Demam :(

Alangkah tak seronoknya demam !
GGGGRRRRRR ...especially hidung nie
Nasib baik tak boleh tanggal taw!
Kalau boleh ... dah lama dicabutnye hidung nie
Peduli apa orang nak kata ...

Sakit tawu hidung nie ... mengenyam je rasa :(


Pape pun ... malam ni AFF Suzuki Cup Babe! 
Jangan lupa tengok & support taw !
Malaysia menang kowt?
Hahaha cakap je ..

Mari kita tengok ada tak fenomena cahaya laser dari coli Julia Perez tu ...
Hikhikhik ...kenapa mesti di coli yeak?
Tak ada tempat lain ke ???
Hahaha ... 
Perempuan yang macam tak ada harga diri memang macam tu kot?

Whatever!
Hope Malaysia menang secara adil :)
1-0 kot malam nie?
All the best my heroes !
Come on you tigers !!! ~



5 comments:

Ms.Najaa said...

demam BACK TO SCHOOL..hahaha

nurulnadia said...

kecian nyew demam..
rajin2..mkn ubat..
:p
im follow your nicest blog..
cute:)

Leena said...

Najaa : Tulaar pasal
Macam faham2 je yang aku taknak balik sekolah lagi :P

Nadia : Thks dear :)

aNnE said...

time nak sekolah je demam ea..hahaha

Leena said...

hahhaha aah
kebetulan pulak kan :D