Wednesday, December 15, 2010

Serempak jadi LEPAK :)

Tadi ajak mama pergi Harris beli buku graph , flash card and buku tulis 
Lepak2 kejap depan kedai Daily Fresh!
Nampak kelibat macam mak aisyah ... aku pon senyum mesra laaa!
Ceh ... tapi mak dia macam terpinga-pinga jep
Maybe aku salah orang kot?
Nak tegur ...segan kalau salah orang 
Ishk tak baik nye aku nieh kan ???

Last-last , betullah tu mak aisyah 
Dia tunggu aisyah ada tusyen gitar kat Yamaha
Datanglah penyesalan sebab tak tegur 
Huhuhuhu ... tutup muka boleh?

Teruja gila tengok aisyah dengan gitar tu ...
Suka nye ... Yelah aku mana ada gitar
Pandai main jauh sekaly!
Dahlah dah ada lesen motor ...SWEET!
Aku? Hampeh! Apa ada .... ?

Mak kami berdua asyik sungguh melayar bahtera alam ibu-ibu 
So ambil keputusan nak pergi toilet kejap 
Apa lagi ...picca-picca laaa
Bak kata aisyah ... trend remaja Malaysia zaman kini kan? Hahaha ...



CEH! Orang tu tayang gitar dia :)



Yang kat belakang tu interframe betul kan? Haish :x


Duduk-duduk kejap sembang laaah hal dunia 
Jenguk-jenguk, WAH! mak-mak kami masih seronok!
So ... amek keputusan nak ronda-ronda satu Jusco :)
Seronok tawu!




Penekanan diberi kepada gitar itu :P



Gitar itu ada lagi!!!



Sorry Jusco! I crossed the line when its not emergency :P


Jalan punye syok jalan 
Sampai ke tempat pakaian dalam pon kami lalu 
Mari kita minum dulu kat arena!
Aisyah belanja ...Thanks Dear
Sowi laah , harta-harta aku semua aku tinggalkan buat jagaan mama aku 



Sedapnya ... kata Aisyah dalam hati :)



Thanks for treating me Aisyah!



Arena foodcourt :)



Sedaya upaya menghayati Teh 'o Ais yang Free of charge :P



Alaaaarrrh ... nak main jugak! Macam best jek!


Borak punye borak
Aku dah tak sedap hati 
Takut-takut balik bertambang ...
So ... balik lah ke tempat asal kami semua terserempak 
OMG! Mana pulak mak - mak nie pergi 
Hilang pulak!!!
Naik pucat aku risau taw ...
Ronda lagi satu Jusco mencari mak-mak kami 
Gelabah !


Public Phone!

Call adik Aisyah ...alamak!
Tak dengar laa pulak!
Stresss , Depress , Frust , semua ada laah!
Tapi fikir-fikir balim , takkan laa mak-mak kami ni sanggup tinggalkan anak mereka kan?
Ronda lagi! Sambil cari mak laaa...
Rupa-rupanya ada dekat oldtown 
Sampai2 je menghabiskan air mereka 
Aisyah habis dulu! Aku biasalah ...minum air memang slow
Menghayatilah katakan :P

Sebab rasa macam lambat lagi 
Aku pon ajak laaa aisyah pergi outdoor jap 
Tengok pemandangan malam
Syok!
Berkelip-kelip lampu ....








Akhirnya balik jugak !
ILYSDM Izbeta Shyah! Muaaahhhhxxx!!!
Love your guitar too okay!
Kem salam gitar taw!!!

Sayang Aisyah ,

2 comments:

IZBΞTΛ said...

nak pecah perut aku baca.! HAHA.!

any way thx for the pictures.!

Leena said...

Hahaha sowi lambat
Rehat jap , Pening kena hujan
Haha :D