Thursday, December 30, 2010

Kuasa Telepati Benar?!

Telepati itu benar?
Nak tahu kenapa aku meyakinkan diri perkara macam ini memang ada?

Sepanjang cuti nie , aku ada laah teringat pada seseorang ...
Alaarrh , mengimbau kenangan pahit & manis 
Ceh !

Semenjak minggu lepas , 
Aku asyik termimpikan dia nie ... 
Senang kata .. entry mimpi tu memang muka dia je yang ada
Tak nak bagi chance aku nak mimpi dapat handphone baru ke ?
Mimpi putera katak ke? Mimpi dia aje yang memanjang ...

2 hari lepas , 
Terkejut laah juga bila check handphone ..
EH! Ada mesej laaa ...
Terpampang kat skrin telefon bimbit murah aku tu nama manusia tu 
OMG! Terkejut beruk jugak laa ...

Semalam , dia mesej aku ...
Call aku ... Tapi maaflah aku dah tido laaa
Dia tanya " Hellow, ni sape yeak?"
Aku balas " Hah ....Buk!" Aku letak telefon
Ngantok sangat kot ~?
Maaf yea? 

Soooo ... telepati ni betul kan ?
Bak kata Sir Rahman , minda ni mempunyai gelombang kuasa yang tidak tertanding 
Cuma kita yang tak tahu takat mana kuasanya 
Dan kita tak pandai nak menggunakan potensi ini sebaik mungkin 
Sehingga tersembuyilah kekuatan minda manusia 


Pernah tak korang rindukan seseorang daripada sekolah rendah ke sekolah lama ke ?
Tiba-tiba sahaja diorang contact korang semula?
Ha...itulah telepati .

Info : Telepati bermaksud perhubungan minda jarak jauh yea ?



No comments: