Sunday, December 19, 2010

I need you!


I need it
I need it 
I need it

I want it
I want it
I want it

:( see i'm very desperate , i mean totally badly suffocating desperate ):

Hahaha gila ke apa Lyna Amalina ni kan ?
Nak apalah sampai desperate sangat ni ?
Nak kawen ke?
Hahaha nope laa...
Too young to get married laa...adoii

Okay , Straight to the point ...
I need ...

Saya nak kamera ! Saya nak handset yang canggih sikit daripada handset saya sekarang . 
Bukan mengada-ngada ...
Salahkan mangkok ayun yang curi kamera saya & handset saya 
Bunuh kang!

Dahulu kala ....

Saya ada kamera ni ....


Tapi dah kena curi ... :(
Saya cari balik kat pasaran dah tak ada 
Mentang-mentanglah bestseller
Semua habes 
JUSCO , TESCO , GIANT , CAMERA ZONE , SENQ
Camera ni best giler .... Sayang sangat :(

Soooo... kerana memang mustahil laa parents nak menggantikan kamera untuk saya lagi 
Saya berazam sungguh2 nak kumpul duit nak beli kamera Canon
Tapi maybe yang lebih murah daripada yang kat atas nieh 

Masa saya hantar laptop abah pergi repair kat kedai HP
Wow! Ada camera canon laaah 
Kedai HP jual Canon ... satu persoalan yang saya pon terfikir jugak
Tapi biarlah ... tak ada kena mengena dengan saya :)
Orang sibuk repair laptop 
Saya asyik laah menghadap kotak kaca berisi kamera2 Canon nieh ...
Terujanye ... al-Maklum saya kan gila Canon!

Nie Product Review Canon 100IS


Boleh tahan semadd nye kan ?
Harga pun tak delah mahal sangat ...
Baru RM599 ...

So ...inilah kiraan bajet mengumpul wang saya untuk beli kamera ni 

Bulan
Duit Bank
Simpan
Januari
RM200
RM100
Februari
RM200
RM100
Mac
RM200
RM100
April
RM200
RM100
Mei
RM200
RM100
Jun
RM200
RM100


Maknanya , bulan June waktu cuti Pertengahan Tahun  , Lyna Amalina dah boleh memiliki sebuah kamera Canon! Yeepi !

Tapi kalau tak cukup duit jugak ...
Ni pilihan kedua ...




Not bad jugak laaa kan dia punye overview :)


Dahulu kala juga ...
Saya ada handphone ...
Nampak macam canggih ...
Memang canggih tapi tempat memory card dia rosak ...
Tapi saya sayang jugak!

Kena rampas ...
Tak kesahlaa ...memang tak boleh bawa handset pon kan 
Padanlaaah dengan muka saya 
Tapi kena curi ... GGGRRRRRRRRRR 
Pencuri tu memang nak kena taw!

So.... sekarang ni saya guna handphone nie
Beli guna duit belanja kumpul 3 bulan ...

Heeee ....sayang handphone nie jugak 
Cuma sebagai orang muda ...ceh muda lagi ke ?
Kadang-kadang rasa tak puas laaa ada handphone nie
Setakat handphone bawa pergi asrama bolehlah 
Tapi kalau jalan-jalan , ambil2 gambar , dengar lagu , MMS , Bluetooth , OVI ?
Semua tak dapat :(

So .... Mama & Abah 
Nak yang ini buleyh ???


LG Ice Cream ... sanad colourful!
Sanad stylo , sanad cantik , sanad cute !

Tapi saya kan budak baek ...
Saya bagi Mama & Abah pilihan eayh ...
Ni pilihan utama sebenarnya :)


Purple laaah seyh ...
Everyone who knows me knows that I am crazy and addicted to PURPLE!
Sooo...faham-fahamlaah kan 

Saya tengok . Saya suka . Saya mahu . Saya minta . Saya BLOG . 

Flat Grin Smiley Emotion Icon Emoticon Clip Art





2 comments:

Ms.Najaa said...

sggh desperate..hahaha

Leena said...

amat sangat sungguh desperate :(